Historia

Historia

Firma Szulc Serwis powstała na bazie współpracy dealerskiej z Firmą Medicomp w 1999 roku. Początkowo jako jedyny autoryzowany przedstawiciel marki LANIER w regionie Gdańskim Firma zajmowała się sprzedażą i obsługą urządzeń tej marki na Pomorzu. W miarę rozwoju firmy zaczęliśmy współpracę z dystrybutorami takich marek jak: Ricoh, Konica Minolta, HP, Samsung, Lexmark, Epson, Opus, HSM. Poza wspomnianymi markami firma zajmuje się również sprzedażą i obsługą wielu innych marek z branży biurowej. W tym roku firma pracuje nad wdrożeniem do oferty produktów IT, w tym zintegrowanego systemu obiegu dokumentów w firmie.

Standardy Obsługi Klienta

Standardy Obsługi Klienta

Firma Szulc Serwis stara się być partnerem w pełnym tego słowa znaczeniu, zarówno dla dostawców, odbiorców jak i bezpośrednich użytkowników. Ta filozofia jest odzwierciedlona w wizji obsługi Klienta (Customer VisionR), które jest standardem oznaczającym postrzeganie naszego biznesu oczami klienta oraz odpowiadanie na jego potrzeby, w sposób adekwatny lub przekraczający oczekiwania. Takie podejście do Klienta pozwala na:

  • budowanie długofalowych partnerskich relacji z Klientami,
  • dostosowanie produktów, usług i rozwiązań do partykularnych potrzeb Klientów,
  • maksymalne ułatwienie Klientom współpracy z nami,
  • osiąganie najwyższej jakości rezultatów oczekiwanych przez Klientów.

Zaufali nam:

Zaufali nam: